divendres, 27 de gener del 2012

Adults superdotats



Hola, hi ha un grup d'amics superdotats que es troben en un espai per establir un col·loqui.


Si et sents identificat en un dels exemples de vida d'aquest vídeo, posa't en contacte amb nosaltres. necessitem estar entre iguals. La manca de comprensió de les persones del nostre voltant ens fa sentir molt sols. És necessari sentir-nos acceptats per persones que han viscut les mateixes situacions, entrebancs i dificultats.



És gratuït!!! 

Truca al telf. 607 34 55 40 o escriu a:  psicologiabcn@gmail.com


3 comentaris:

  1. M'apunto. Crec que és una oportunitat fantàstica. Tinc 45 anys, encara hi sóc a temps?

    ResponElimina
  2. Es clar que si. Precisament és una edat fantàstica per comprendre el teu passat i el teu present. Benvingut al nostre club.

    ResponElimina
  3. Tinc molt interés a rebre informació, jo tinc 38 anys

    ResponElimina